Weer thuis!! - Reisverslag uit Giesbeek, Nederland van heidi riele - WaarBenJij.nu Weer thuis!! - Reisverslag uit Giesbeek, Nederland van heidi riele - WaarBenJij.nu

Weer thuis!!

Blijf op de hoogte en volg heidi

10 September 2012 | Nederland, Giesbeek

Hallo allemaal,

Nu ik dit schrijf ben ik weer veilig teruggekeerd in Nederland.
Het weerzien op schiphol met Nico, Sriyan en Henk en Yvonne was emotioneel, 5 weken is natuurlijk ook niet niks.
Ik moet nu alles nog een beetje op me in laten werken, ik heb de afgelopen weken ook zo veel meegemaakt.
Maar het was een geweldige ervaring die ik nooit meer zal vergeten.
Ik zie jullie binnenkort allemaal wel, nu even 2 dagen rusten voor ik a.s. woensdag weer op mijn vertrouwde plekje bij Regardz ga beginnen!
Bedankt voor alle belangstelling in de vorm van mailtjes, sms-jes, bloemen en kadootjes, heel erg lief!!
Tot gauw,

Lieve groetjes,
Heidi

  • 10 September 2012 - 13:32

    Cher:

    hoi Heidi

    Ben blij dat je weer veilig thuis ben bij je mannen. begrijpelijk dat je even tot rust wilt komen en je dan weerweer storten op je nieuwe baan. Geniet nog even van alles en we spreken elkaar snel. Lieve groet Cher xx

  • 10 September 2012 - 13:37

    Heniekpenkie:

    Hallo lieve Heidi,

    Kom eerst maar eens even bij van je belevenissen. wat is de tijd snel gegaan maar wat heb jij veel meegemaakt. Het is goed dat het weerzien emotioneel was, stel je voor dat het jullie niets deed. Geniet nog even van deze 2 vrije dagen en succes woensdag op je werk. Wij zien elkaar zondag.


  • 10 September 2012 - 13:41

    Elli:

    Welkom thuis Heidi en a.s. woensdag veel succes toegewenst en geniet weer lekker van je gezin!

  • 10 September 2012 - 13:44

    Myrna:

    Over een tijdje hoop ik, bij een kop koffie, al te verhalen te horen!

    Groetjes Myrna

  • 10 September 2012 - 13:50

    Joyce:

    Welkom thuis en tot woensdag!

    Wij verheugen ons er op!

    Groetjes,

    Joyce (namens alle collega's)

  • 10 September 2012 - 17:13

    Yvonne:

    Hoi Heidi

    Wat fijn om te horen dat je weer terug bent.
    En het is alleen maar een goed teken dat de ontvangst emotioneel was toch?
    Rust lekker uit ,wen weer even aan elkaar en alles eromheen ,en dan weer werken??
    Dat wist ik dus niet zeker, wat super dat je weer je baan terug hebt.
    Dat is bij ons helaas nog steeds niet zo, maar hoor je nog wel.
    Heel veel geluk ,en tot gauw

    lieve groet yvonne

  • 10 September 2012 - 20:54

    Lidi:

    Heidi,

    Fijn dat je weer veilig thuis bent. Lekker uitrusten en veel succes aankomende woensdag!

    Tot gauw.

    Geert, Lidi en de kids

  • 11 September 2012 - 20:23

    Erna Verweij:

    Hoi Heidi,

    Allereerst welkom thuis. Het zal met recht eerst wel even acclimatiseren zijn na al die weken in de "rimboe", en dan na een paar dagen al weer aan het werk.
    Kun je ons even een gewoon mailtje sturen want we zijn alle email adressen kwijt. Onze computer waarop ik die had staan is doorgebrand. Er is hier uiteraard weer het nodige gebeurd in de afgelopen maanden maar dat zet ik hier maar niet op.

    lieve groetjes, Erna en Otto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

heidi

Hallo Allemaal, Leuk dat je komt kijken wat ik te melden heb over mijn vrijwilligersreis naar het opvangcentrum Tasikoki in Sulawesi. Ik hoop dat ik de gelegenheid krijg om jullie op de hoogte te houden van alles wat ik mee ga maken. Laat vooral ook wat van jullie horen! Liefs Heidi

Actief sinds 08 Maart 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 9402

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 09 September 2012

Mijn eerste vrijwilligersreis

Landen bezocht: