Mijn eerste vrijwilligersreis - Reisverslagen van heidi te riele - WaarBenJij.nu Mijn eerste vrijwilligersreis - Reisverslagen van heidi te riele - WaarBenJij.nu

Mijn eerste vrijwilligersreis

Ik ga 4 weken vrijwilligerswerk doen in het opvangcentrum Tasikoki in Sulawesi. Hier worden allerlei soorten dieren opgevangen die tijdens illegaal transport zijn onderschept en in het centrum wordt geprobeerd om ze weer terug te laten keren in hun natuurlijke omgeving.
Daarna wil ik nog een week naar Sumatra om de Oerang Oetangs in het wild te bekijken.
Een hele onderneming vooral omdat ik het alleen ga doen, maar ik heb zoiets altijd al gewild en nu ga ik het ook echt doen!

14 Oktober 2012

24 Augustus 2012

Nog 1 week te gaan als vrijwilligster
heidi

Hallo Allemaal, Leuk dat je komt kijken wat ik te melden heb over mijn vrijwilligersreis naar het opvangcentrum Tasikoki in Sulawesi. Ik hoop dat ik de gelegenheid krijg om jullie op de hoogte te houden van alles wat ik mee ga maken. Laat vooral ook wat van jullie horen! Liefs Heidi